Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok pre kozmetický salón – FREA Cosmetics
Reklamačný poriadok upravuje postup pri vybavovaní reklamácie.
Zodpovedný vedúci: Eva Martoniková, Cottbuská 1368/11, 040 23 Košice
Prevádzka:
FREA Cosmetics, Hroncova 5, 1.p., 040 01 Košice
-
Všeobecné ustanovenia
-
Prevádzka poskytujúca starostlivosť o ľudské telo, ( kozmetické služby ) musí mať platné živnostenské oprávnenie.
-
Pracovník prevádzky je zodpovedný predovšetkým za to, aby poskytovaná služba spĺňala požiadavky zákazníka.
-
Pracovník prevádzky má zákazníkovi kvalifikovane poradiť pri nevhodnosti jeho požiadaviek a pokynov.
-
Pracovník prevádzky je povinný zabezpečovať hygienické podmienky pri poskytovaní služby.
-
-
Povinnosť prevádzky
-
vykonávať požadovanú službu zodpovedne podľa správnych technologických postupov, prislúchajúcich konkrétnemu pracovnému úkonu a to s materiálmi ,ktoré neprekročili dobu záruky a s výrobkami podliehajúcimi normám EU.
-
-
vykonávať svoje služby len s odborne vyškoleným personálom, ktorí vlastní príslušné oprávnenie na výkon svojej profesie.
-
pred úkonom oboznámiť zákazníka s kontraindikáciami a následnou domácou starostlivosťou po ošetrení.
-
-
Podmienky pre uplatnenie reklamácie
-
Zákazník bol pred začiatkom služby oboznámený s následnou domácou starostlivosťou a s kontraindikáciami.
-
Zákazník je povinný vo vlastnom záujme informovať kozmetičku na dôležité zdravotné problémy, plánované operácie, ktoré by mohli mať vplyv na kvalitu, trvanlivosť či priebeh úkonov na vybraný druh služby ( jedná sa napríklad o cukrovku, ochorenie srdca, ekzém, psoriáza, hormonálne zmeny organizmu, tehotenstvo, onkologické ochorenie či ochorenie štítnej žľazy a podobne ). Ak tak neurobí, stráca nárok na kladné vybavenie reklamácie.
-
Pracovník prevádzky je zodpovedný za kvalitu svojej práce ale aj za chybu, ktorá sa vyskytne u zákazníka neskôr.
-
Pracovník prevádzky má zákazníkovi kvalifikovane poradiť pri nevhodnosti jeho požiadaviek a pokynov. Ak zákazník naďalej trvá na poskytnutí služby, pracovník nezodpovedá na negatívny výsledok poskytnutej služby a zákazník stráca nárok na reklamáciu, alebo pracovník môže takúto službu zákazníkovi odmietnuť poskytnúť.
-
Nedodržanie správneho technologického postupu sa prejavuje okamžite, najneskôr však do 24 hodín. Reklamácia za nedodržanie technologického postupu je možná iba do nasledujúceho dňa od prevedenia tejto služby a to pri osobnej konzultácii so zákazníkom a kontrolou prevedenej práce.
-
Za správnu manipuláciu a dodržanie doporučených pokynov po 24 hodinách (možnosť reklamácie) preberá zodpovednosť zákazník. Neskoršia reklamácia nie je možná vzhľadom na fakt, že je ťažké preukázať alebo vylúčiť nesprávnu alebo nevhodnú starostlivosť zákazníka.
-
Zákazník si vykonanú službu starostlivo prezrie pred zaplatením. Zaplatením za službu sa vzdáva nároku na reklamáciu estetického vzhľadu služby.
-
Službu je potrebné reklamovať bez zbytočného odkladu, najlepšie ihneď ako zákazník zistí chybu.
-
Vybavenie reklamácie zo zákona nesmie trvať dlhšie ako 30 dní.
-
Platnosť darčekových poukazov je nutné dodržať, ich platnosť sa nepredlžuje. Po uplynutí doby platnosti darčekového poukazu zákazník stráca nárok na poskytnutie práva vyplývajúceho z darčekového poukazu bez nároku na vrátenie zaplatenej ceny za darčekový poukaz. Hodnota darčekového poukazu ani jeho časť nemôže byť vyplatená v hotovosti a nie je možné ho ani vrátiť. V prípade straty nemôže byť poukaz nijako nahradený, doklad o kúpe sa neakceptuje ako náhrada. Darčekový poukaz je možné využiť iba na služby poskytované salónom, nie je možné ho použiť na nákup tovaru.
-